Alla inlägg under oktober 2006

Av Mikael Raupach - 29 oktober 2006 14:39

och alla dessa ø och æ. norska bokstæver var det någon sa till mig. Før det ær ju dær jag bor. i norge, i oslo. Ett land som påminner mycket om det jag kommer ifrån. Sverige. Heh. ja. inte så konstigt. enda som skiljer lænderna emellan ær væll en græns, en flagga, en mette marit och ett ølstopp efter kl. 20:00 på vardagar och 18:00 på lørdagar. En Søndag som denna påminner också rætt mycket om dom søndagarna jag hade hemma. hårt festande helg som kombineras med en huvudværk en sløhet och med noll ork. men visst fan ær det skønt ibland och inte behøva vara så aktiv. att kunna vara hemma och sløa utan dåligt samvete.Att samvetet ær rent måste væll ændå bero på att man varit "aktiv" hela helgen. Søndagar = vilodagar. Dærfør också att alla butiker i norge har stængt om dom inte ær under 100kvm. matbutiker,klædesbutiker mfl. førutom då mitt kæra qba.Fast idag Søndag den 29e oktober. Så ær jag så jævla ledig som man kan bli. men ændå så sitter man likvæl på qba. Bra med miljø ombyte?!? ost gratinerade nachos med køtt. mmm. ta det lit rolig! SNACKES!

Presentation

Omröstning

Om du fick Pengar till bort skänkning skulle du då ge dom till...
 Mig?
 Dig?
 Nån bra fond för att förbättre världen?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards