Alla inlägg under februari 2007

Av Mikael Raupach - 28 februari 2007 13:57

I en värld full av liv så har jag packat en 60 liters ryggsäck halvfull med tre t-shirts, tre par kalsonger, 1 par strumper plus pass, flygbiljetter och en nivea fresh deoo! 2 jävla dagar kvar sen så flyger den halvfulla väskan med mig, Isak och Miche på väg ner till bangkok. Med en redig fylla kommer vi mellanlanda i moskva för att ta oss an den ökända ryska vodkan med alla pälsskallar. 3 timmar har vi på oss för att tanka upp och fortsätta våra bravader på aeroflot. Inte så flott bolag vad jag hört.Men vafan ska man begära av ryssland egentligen? Inte mer än vad man ska begära av tre vilsna själar med gratis sprit på ett flygplan. Full fart framåtI helt ny värld fylld av liv kommer vi landa i bangkok med tre dagars vandring bland miljontals sneögon," lyx " och värme. Fyller ju år första hela dagen vi är där nere och kisse har den 7e att vänta till så förhoppningsvis dyker dom andra dönickarna upp till bangkok för att fira första födelsedagarna denna resa. Nästa är gurra som har sin sista veckan där nere.1a och sista veckan? Ungefär som att från början till start så kör vi på. Så nu i 2.5 månader framöver så kommer min blogg bestå mest av reseupplevelser,skildringar och en jävla fest. bilder kommer läggas upp och uppdateringarna kommer jag göra så ofta jag bara kan. Men ni som är sugen på att få mail bara posta eran mail adress i kommentarer så lägger ja in er i en speciell mailing lista. Men du bosse i norrköping eller torkel svinpäls i rikasjärvi som jag inte alls har en jävla aning om vem det är kan bara skita it! No offence. DÅ KÖR VI!

Av Mikael Raupach - 22 februari 2007 14:01

Torsdag förmiddag och 4 kvällar kvar på denna sk. "misär vecka".Fast fan. Jag vill inte kalla den det heller. Detta är nog bara världens bästa vecka med massa fest och massa happenings, som för exempel, Göteborg. Jag och Asse slängde ner lite kläder i en rygga och tog våra slitna själar vidare neröver till göteborg för att fylla över levern ytterligare.Ah osså träffa min syster då förstås.Plus en kusin.Med hennes pojkvän.Misär vecka? Nej, inte en chans. Jag njuter av sista veckan i oslo. Jag har börjat packa min väska lite lätt, men är så jävla svårt. Vet inte vad jag ska ha med mig hem till sundsvall eller vad jag ska ha med mig till asien eller vad jag ska lämna kvar i oslo för senare? "What comes around goes around" - det är bara lite kläder.....Misär veckan. ja vafan. Det är väll lite misär då. pengarna försvinner och hjärncellerna tar semester efter all baksmälla. LAST WEEK TRYIN!! tysk goes on tour!! BLESS! P.S Åre kommer ALLTID passa mig bra.....

Av Mikael Raupach - 13 februari 2007 14:54

Sitter på en soffa med en hyffsad playlist.Sitter på ett halvfullt qba med massa andra datanördar. Sitter på mitt jobb med en öl i min hand. Sitter i oslo med en tanke på att jag inte ska göra det längre. Iaf inte på 2,5 månad. Jag har 10 arbetsdagar kvar. Eller vafan? jag tror att jag tom. kan ha mindre. Magen blev varm och nästa beställning togs upp. FÖr jag sitter på mitt jobb med två öl, den ena i magen och den andra i min hand.playlisten blir bara fetare. Det är tisdag och jag är ledig min andra dag i rad. Känns som att det var jävligt länge sen sist. Men när jag tänker efter, var det verkligen det? Det är iaf 18 dagar kvar, och 11 dagar sen ja "tackade" för att det bara var 29 dagar kvar.Ahmad gurra och kisse drar idag och igår var det dagen innan för dom och det är just den känslan ja längtar efter så jävla hårt just nu. Känna den hära känslan när man har mindre en ett dygn kvar tills att man drar. Äré då magen börjar bullra för sig själv? Äré då svettningarna kommer? Äré då man är skit sur för att man är stressad och är jävligt medveten om att man kommer glömma eller skita i att ta med nånting man verkligen kommer behöva? "VAFAN, HAR NÅN SETT MITT PASS ELLER????" Men det är då man vet att man snart,snart är man på väg....Två veckor kvar till sverige och jag har koll på allting, men ni som känner mig och vet att när jag har full koll så....... Tisdag och ikväll bliré risk! Ahmad gurra och kisse! ses om två veckor !!! ADIOS

Av Mikael Raupach - 5 februari 2007 13:57

LÖRDAG 10:e FEB! Rusiak och Swingfly at stadhuset, Join in!INFEKT <<-- check it out. FRAKTFRITT FÖR FAN!!!

Av Mikael Raupach - 5 februari 2007 13:15

Folk drömmer oftast om ett bättre liv.Men varför drömma om ett bättre liv när du kan göra det själv? Varför göra det själv när du kan vara nöjd med det du har? Och det du inte har det tar du Jag startade min blogg, för jag tog den chansen. Bloggagratis sa's det och ja jävlar, här skriver ja. Varje inlägg,mening eller ord gör det hela mycket bättre. Istället för att jag ska sitta och grubbla över både skit och lycka så skriver jag ner fanskapet för att jag är nöjd med det jag har. Jag har ju världens bästa blogg fattar ni väll!? Varför gå runt och vara olycklig när man kan vara lycklig som Lasse Åberg i musse pigg t-shirt avklippta jeans och en härlig blommig flanell skjorta nere på gran canaria?!? Nu ska ja iofs inte kuta omkring med en toffs på skallen iklätt det ja nu nämnde. Men jag ska vara nöjd med det jag har och inte oroa mig över det jag inte har. För när chansen dyker upp så tar jag det jag saknar. Jävlar vad jag har klankat ner på dessa måndagar. "jävla måndag igen, fyfan vad jag vill bara spy" "En hel jävla vecka tills nästa vecka" Idag lever jag IGEN på världens bästa dag. Idag är det måndag och det är sol ute.SOLEN SKINER OCH TYSK HAN SKRIKER

Av Mikael Raupach - 4 februari 2007 17:00

Att somna och vakna på samma dag fast ändå är två olika dagar? Idag är det världens bästa söndag.Sömnen blev av först några timmar i våran (som för övrigt är gurras) hängmatta till den en och samma dokumentär som jag fastnat i några gånger nu, inconvinient truth med Al Goore. Asse fick sin sömn till samma röst med samma scener. Så jävla många gånger har jag sett den men så jävla många gånger har jag fått magont i och med vad som kan/kommer hända med oss. Med jorden. Jag vaknade stelt upp i hängmattan som om nån pressat ner mig i en nattlåda.Jag tog tag i mitt eget nackskinn och slängde mig själv in i "vrån". Jag låg så bra.Tecket var i perfekt temperatur så man bara vill gnugga in täcket in i huden för att det är så jävla underbart. Att bara få ligga.Att bara få tänka att det är världens bästa söndag. Man behöver inte ha ångest för att man måste göra nånting.Lördag by night med kvinnor o whinelajt. There's nothing to cry about cuz heaven and hell are satisfied.

Av Mikael Raupach - 2 februari 2007 14:43

Fast vaddå, jag jobbar ju ändå hela helgen.Varför ska ja glädja mig åt andra kan komma och göra mitt jobb surare än vad det är? "thaaaaaaaaank got it's friday...." Det står det i deras ögon i deras pengar i deras fylla. I mina ögon. I mina pengar.I mitt liv står detthank got it's 29 days left!Allt är betart och klart och ja glädjer mig så fruktansvärt. Inatt så hjälpte ja jonas ner med sina väskor efter ett öl spel vi hade på kaos. Som lite tack för den här tiden. Stick till ditt US du och åk bräda. Break a leg or something. Fast ja avundas dom hårt.Dels för åkningen och dels för att dom fick åka just idag. Thank got it's 29 days left???????? Jag lever.Jag njuter.TYZK

Presentation

Omröstning

Om du fick Pengar till bort skänkning skulle du då ge dom till...
 Mig?
 Dig?
 Nån bra fond för att förbättre världen?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards