Alla inlägg under februari 2010

Av Mikael Raupach - 19 februari 2010 13:18

En epok i mitt liv är till enda. Det är så synd att det ska vara på andras bekostnad. Jag är så himla lessen för att det blev som det blev, men jag vill verkligen vara ärlig och har absolut ingen lust att låta dig tappa tid i lvet för att jag ska vara egoistisk och tänka att kanske kanske blir det bra tillslut.

Nu när det är slut och man blickar tillbaka så finns det så sjukt mycket roliga minnen, alla resor och alla känslor. Våra fjantiga gräl och våra härliga skratt.

Men den senaste tiden så har allt varit så konstigt.


Du är en stjärna och jag vet att du kommer klara dej bra. du har allt det där många saknar och du är en stark person som varit med om mycket.

Ett steg framför det andra och kolla aldrig bak. Nu med tiden du ska flyga framåt och ta världen med stormsteg. Var dej själv som jag vet du kan vara och stå rakt och var stark!

Du kan klara allt du vill om du bara vill. låt inget hindra dej, låt framför allt INGEN hindra dej.


Så här står jag nu. 25 år n still goin strong. Trysil är namnet på orten och jag kallas ibland för tysken. Nu blickar vi tillsammans framåt och vi ska banne mej köra på!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Om du fick Pengar till bort skänkning skulle du då ge dom till...
 Mig?
 Dig?
 Nån bra fond för att förbättre världen?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards