Alla inlägg den 12 april 2007

Av Mikael Raupach - 12 april 2007 12:56

26e december 2004 --->> 12 April 2007 Jag vill skanka ett minne till dom som spolades bort.jag vill skanka ett minne till dom som klangrade sig fast.Jag vill skanka ett minne till er som saknar.Jag vill skanka ett minne till er som bygger upp. Jag vill skanka ett minne till er som fortsatter kampa. jag super in ett nytt thai nyar for er.... Jag kan inte ta ifran att phiphi ar en javligt vacker o.Med hoga klippor fran mitten av on som stracker sig ut till kanterna. Strander som ligger dar emellan och sma ungar som springer runt med vatten pistoler och ska skjuta ner an. (thai nyar inatt och vatten krig imorgon, super soca 1500 ska inkopas) har kan man gora feta cliff jumps. Pratade med en thai om det och han berattade att det fanns 15m,20m och 25m klippor att hoppa fran. Synd bah att jag kommer formodligen vara ensam om att vilja hoppa. Men ska hetsa pa dom andra lite.Att hoppa klippa ar ju ett adrenalin som jag sa garna soker. Ratrace pa KohChang, Koh pagnan, Koh tao och Kohlanta ar vall nice. Men en klippa, med ett fall. Oj oj oj. Sta dar uppe medveten om att man ska falla fritt i nagra sek innan man kanske kan gora ett plask som far dig att grina hogt. Men om du satter det sa skriker du och ar uppe lika snabbt som isak vill ha en bucket efter kl. 4. Inte latt att vara svensk i thailand. Vi kom hit till phiphi idag efter en 2 dagars utflykt pa stilla Kohlanta. Stilla Kohlanta med dom bast vagarna att gasa pa. Kande mig som en mc kung. Med bar overkropp,sonder stekt hud och mustach gled jag omkring i min turkos bla vespa i 80 knyck. Vagarna var ren asfalt vilket gjorde att jag antligen kunde ligga lite i kurverna och njuta mer an att vara radd. Omkorningarna var fortfarande lika manga men en besvikelse var att nar ja kom upp i 80 sa verkade det som att motorn inte fick i sig nagot bransle och borjade hacka istallet. Men jag satt anda med ett leende nar jag gled runt bland hoga berg, elefanter och regnskog. Om tva dagar sa drar vi vidare ner over till malaysia och Kuala Lumpur for att vara dar i nagon dag for att sedan aka vidare ner till bali. Min surf ar snart har. YESSSSSSS!!! vi har det bra. hur har du det?

Presentation

Omröstning

Om du fick Pengar till bort skänkning skulle du då ge dom till...
 Mig?
 Dig?
 Nån bra fond för att förbättre världen?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards