Alla inlägg den 19 april 2007

Av Mikael Raupach - 19 april 2007 07:57

"Not an easy road" Sjunger Anthony B i laten "Not an easy road". Det stammer javligt precis in pa farden hit till Kuala Lumpur fran Phiphi.

En resa som tog oss 18h. Farja,Minibuss och Vip buss. I minibussen satt vi 3 thaiare, 2 hollandare, 1 engelsman samt jag miche isak samt ytterligare en svensk. Minibussen var varm vip bussen kall men vi tog oss fram och blev sonder slitna av taxi chafforer som stog och vantade pa alla bussar skulle trilla in. For deras hostel, deras hotel det ar ju det billigaste och det basta i hela KL??? Men det fanns en kille, en indisk hippe skulle man kunna saga, han stog helt tyst och bara slank sig emellan med en papperslapp som visade upp det billigaste forslaget vi fatt hitills och jag tror det basta vi kunde fatt ocksa.

Vi bor pa ett hostel som for tillfallet ar fullt med folk. Biljard bord 42" widescreen med 2 stora caser med dvd filmer, oftast nya som inte ens slappts. Folket ar trevligt aven om nagra irlandare ar dryga och tror dom ar allt det dara?


Nu har vi stannat har i nagra dagar och ska vall bege oss vidare imorgon skulle jag kunna tro. Folk snackar jakligt bra om Malaysias National park som for ovrigt ar varldens aldsta regnskog. darefter upp till deras ovard i nord ostra Malaysia.

NEJ, inget Bali for mina pengar borja tryta. For tillfallet sitter jag med Noll kronor pa mitt konto och vantar in min depp. som kommer komma in nar som helst.. No worries, det vet jag bara.


Till Asse n BIG UP you, Nord norge med fiskrensning och hart arbete?? vi klara't. kollat upp likningskontoret? trenger du vet.


Mamma> jag tror jag svarat pa det dar med stadshuset ganska manga ganger? inget sundsvall for mig i sommar. men kanske direkt efter jag kommer hem nan vecka eller sa? jobb allsa.


Till hon den dara glomska javeln, ber for ditt knae 11 maj, karlek till den basta !


ciao

Presentation

Omröstning

Om du fick Pengar till bort skänkning skulle du då ge dom till...
 Mig?
 Dig?
 Nån bra fond för att förbättre världen?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards